Journalistiek

Ik ben Dorien Favaits, studente journalistiek aan de  Erasmushogeschool Brussel. .
Voor ik aan mijn studies aan de hogeschool begon heb ik 6jaar Economie-Talen gestudeerd aan het SGI in Lennik.

Mijn interesse in journalistiek en alles wat ermee te maken heeft is begonnen met de  treinramp 2 jaar geleden in Buizingen. Ons klein dorpje werd plotseling ingepalmd door journalisten uit verschillende landen. Het wekte de nieuwsgierigheid op hoe alles in z’n werk gaat om nieuws te brengen. Sindsdien wist ik dat journalistiek voor mij weggelegd was.

Leave a Reply

